24 Nisan 2010 Cumartesi

Garnier Kafeinli Roll On



Garnier göz çevresi için bir ürün çıkarmış: Kafeinli Göz Roll-On. Reklamlarını izleyince, hemen almalıyım diye düşündüm. Hatta evdeki diğer iki hanımdan da "bundan alsak ya" nidaları yükseldi. Uğradığım ilk hipermarkette de buldum. Ürünün dağıtımı oldukça iyi anlayacağınız. Gerçi İstanbul'da yaşıyor olmanın avantajı da olabilir, bilemiyorum.

Eve gelir gelmez, kutuya saldırdım adeta. Küçük bir ürün, kolayca heryere sığar, çantada taşımı kolay dedim kendi kendime. Asıl merak ettiğim ürünün gözle temas eden uç kısmıydı. Bu kısım oldukça kaygan ve gerçekten rahatlatıcı bir soğukluğu var. İlk denememde göz altımda çok bir değişiklik olmadı. Hafta içerisinde de sabahları sürmeye devam ettim. Özellikle benim gibi erken kalktığında gözlerinde sızlama ve rahatsızlık olanlara birebir bir ürün. Sürdüğüm an ferahladığımı itiraf edebilirim. Ama bunun dışında hala morluk olayına bir çözüm bulup bulmadığını anlamış değilim. Yani şimdilik gözle görülür, mucizevi bir olay olmadı. Kullanmaya devam ediyorum. Gün boyu da ne zaman uykum gelse çıkarıp sürüyor ve ayılıyorum. Sanırım artık kahve yerine bu üründen alacağım "kafein"i. 4 hafta demişler, bakalım ne olacak...Unutmadan ürünün fiyatı da 14tl civarında...

Bu arada hızımı alamadım bir de Sivilce Karşıtı Roll On aldım. Onun hakkında da haftaya yazmayı düşünüyorum. Malum önce biraz kullanmak lazım...

Yine beklerim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder